25 March, 2011

BOF ohh BOF ...

Assalamualaikum ...!!!

dan dan tu la dia rajin nak hapdet belog kan ... bagus2 ... ni aku nk kongsi pasal drama korea ... eh aku penah ke kongsi pasal citer ni ekk ... x kisah la ... nk kongsi jugak walau aku penah kongsi dah sebelum ni ... skang ni aku giler nk tgk BOF ... boys over flowers ... ni semua gara2 cik hakimah sazali buat status sambil share video dari kumpulan korea ... huhuh aku x tau la plak nama kumpulan ape ... aku tau lagu yg diorg nyanyi masa awal2 tu adelah salah satu ost utk BOF ...




jom aku letak sikit gambar yg aku dapat ehsan abe google ni... tq ye abe ...



ni la dia pelakon BOF ... comel2 kan ... heheheh ...


ni pula kumpulan yg nyayi lagu dlm video atas tu .... nama kumpulan SS 501 ... comel jugak kan ... salah sorang hero utk BOF pon ade tu ...

tu la dia serba sikit pasal n3 kali ni ... aku xde la nk citer pasal citer BOF ni .. korang penah tgk meteor garden ..??

meteor garden (taiwan)

ha kalau penah tgk Meteor Garden, BOF ni adelah versi korea nye ... kalau rajin tgk la ye ... malam ni aku sambung lagi ... dah nak habis dah ... mlm ni boleh habis kot ... heheehh ... layannnn ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ....!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-