30 March, 2011

Lagi selamat & selamat ...

Assalamualaikum ...!!!

lately ni n3 yang aku buat adalah berunsurkan ucapan selamat ... ye aku tau tu ... dan kali ni pon sama jugak ... aku nk buat ucapan selamat pada 2 orang sahabat aku ni ...

yang pertama nya pada atun @ halimaton Haryanti ... salah sorang kawan aku masa diploma dulu ... aku amik diploma dulu kat Cosmopoint Jln Raja Laut ... batch 2000 - 2002 ... alhamdulillah kami masih lagi keep in touch ... jarang2 jumpa tapi masih ada banyak lagi cara kan utk bertanya kabar ... selalu nya melalui YM la ... ni la dia cik atun kite ... gambar aku kidnap dari fesbuk beliau sendiri ... heheheh jgn marah ye atun ....

cik atun ...

yang kedua pulak, aku nak ucap selamat jugak pada kawan baik aku ... fidah @ Affedah ... yang ni dah bukan cik dah sbb dah kawen pon ... kan fidah kan ... so cik puan la dia ni ..hehheheheh ... fidah ni sama jugak macam atun kawan masa aku study kat Cosmopoint dulu ... banyak yang kami kongsi bersama ... kan fidah kan ... sampai ada satu masa tu, something happen, dan aku x sangka plak dia akan datang cari aku ... ya aku sungguh terharu ... kalau ko baca apa yg aku type ni, mesti ko tau apa yg aku maksudkan, fidah ... ok ni la dia cik puan fidah kita ... gambar ni pon aku kidnap kat fesbuk beliau jugak ...

Puan Affedah ...

semoga kawan2 aku ni sihat2 selalu ... happy dgn life masing2 dan sentiasa berada dalam lindungan Yang Maha Esa .. amin ...

.... SELAMAT HARI JADI ATUN (21/3)
& FIDAH (30/3) ....

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ....!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-