15 March, 2011

Kecik kan badan ye ...

Assalamualaikum ...!!!

semalam balik keje aku turun kat bangsar macam biasa ... sbb banyak bas aku bley naik ... tapi disebabkan hujan, aku jadi malas nak tunggu bas U75 ... maka dengan berat hati aku naik bas metro ... 46/46D ... tu la dia no bas nk ke pantai dalam ...

mcm ni la rupa bas yg aku naik tu ... credit encik google ye ... tq ..

bila dah naik bas yg ade konduktor ni paham2 la kan ... kalau dah penumpang dah dua line berdiri, dia nk mencelah lagi ... terus aku teringat masa sekolah dulu ... ni time aku sekolah kt SMKP ... aku ulang alik dgn bas MARA ... ada la sorang konduktor ni ... dia mmg suka buat lawak ... makcik2 pon macam suka juga la dgn cara dia ni ... heheheh ... suka nyakat org pon ye jgk ...

ni rupa bas mara kt kedah ... tapi yg ni agak baru la ... kalau bas yg dulu aku naik kaler biru ...

ada skali tu, penumpang mmg ramai sgt2 ... sekali dia ckp macam ni ... 'tolong kecik kan badan ye, ha kecikkan badan, semua orang boleh naik' ... pastu semua org bantai gelak ... dia pulak buat muka slumber je ... heheheh ... tu semua zaman muda aku dulu ... heheheh ... kenangan ... kenangan ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-