08 March, 2011

Opah ... mak abe datang ...!!!

Assalamualaikum ...!!!

ye ye aku tau aku malas sekarang ni ... mana ntah pegi aura ni ... ok skang ni aku nk hapdet pasal kejadian ptg tadi .... kejadian di blok 57, ground floor ...

aku : assalamualaikum ... cik zan ... ooo cik zan ...
budak kecik : (sambil jenguk kepala) aaa ???
aku : cik izan ade ?
budak kecik : ada (sambil angguk kepala) .. OPAHHHHH... mak abe dtg ...

mak abe ..?? eh sape plak mak abe ni ...

cik zan : mak abe ? ( sambil berjalan ke pintu) .. oo bukan mak abe la, yg ni kakak. Dia ingat mak abang yg cik zan jaga tu ( sambil tersengih)
aku : ooo (sengih je la)

dah selesai urusan dgn cik zan aku pon balik ... sambil berjalan terpikir2 ... eh muka aku ni dah macam muka mak2 ke ... hohohho ... baik2 aku tau aku dah tua. TITIK.


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-