11 March, 2011

Ikan bakar maveles ...

Assalamualaikum ...!!!

aku rasa lately ni aku asyik hapdet pasal makanan je kan .. patut la badan dah makin makin makin dan makin bersemangat ... tapi x kisah la kan ... asalkan aku bahagia ... so n3 kali ni aku nk citer pasal makanan lagi ... ikan bakar ..!!! haaa teliur tak .. mesti la kan ... last wik aku gi makan kat tempat ada jual ikan bakar ... kat jln ampang ni je ... belakang Celcom ... kira dekat je la dengan opis ni ... sal dgn maz la yg bwak aku ke situ ...

sampai2 je mak aii boleh tahan ramai jugak la org yg makan kat ctu ... huhuhuh ... tapi masih ada tempat utk kami bertiga duduk makan kat ctu ... sedapnya bau ikan bakar ... aku dgn maz amik ikan pari, sal pulak amik ikan kembong ... memang sedap air asam dia ... terangkat ok ... ok2 dah2 la citer pasal makan ... jom tgk gambar yg aku sempat snap ni ...

aku minum ni ... nama je minta barli suam, skali dia bagi panas berasap ok ... tapi sedap ...

suasana kat tempat kejadian ... panas ok ... tapi dapat ikan bakar hilang semua panas2 tu ...

ni la dia pinggan aku ... RM6 je ... murah kan sekali dengan air ... alhamdulillah ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-