30 March, 2011

Alhamdulillah ... doakan aku sama ...

Assalamualaikum ...!!!

semalam dok belek la fesbuk ni ... tilik sana tilik sini ... tetiba aku terpandang kan album gambar kawan aku ni ... mirzudin @ bob ... bob ni husband bestfriend aku jugak, sue ... tajuk album tu adelah Alhamdulillah ... aku pon ape lagi ... dengan pantas nya klik kt album tu ... nk tgk apa isi album tu ... syahdu je aku bila aku tgk ... memang kena la dgn nama album tu ... alhamdulillah ... dah sampai kawan aku ke tanah suci mekah ...

insyaallah satu hari nnt aku akan sampai jugak kt sini ...

aku jadi sayu bila tgk gambar2 yg ada kt dlm album tu ... seronok pon ada bila tgk dia dah ke sana ... alhamdulillah, rezeki korang utk ke sana dah sampai dulu ... insyaallah aku pon mmg simpan niat nk kesana satu hari nanti ... doakan la aku sama ok ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-