15 March, 2011

Dunia baru aku ...

Assalamualaikum ...!!!

kenapa dengan dunia lama ..??heheheh saje je nk buat gempak sikit ... xde la baru sangat pon ...ekceli maksud aku dengan dunia baru ni adelah keje baru aku ... ye aku dah x keje lagi kat TM ... sekarang ni aku keje dengan RWNA Engineering Sdn Bhd ... kat jalan ampang .. ala sebelah je dengan KLCC ... dan aku dah x buat programming semua dah ... aku cuma buat support je utk company ni ... macam2 jugak la yg aku belajar kat tmpt baru ni ... nnt la aku citer di lain n3 ok ...

the company ...

ofis ni kecik je pon ... insyaallah nnt nk pindah ofis besar sikit tingkat atas ...

punch card aku ... x nampak ek .. tgk bawah ...

kelabu asap ... maklum la hp cap ayam je pon ...

selalu aku akan kongsi pasal tempat/workplace aku kan ... ok bila dah pindah ofis baru nanti aku akan share ... skang ni biasa2 je ... tungguuuu ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

2 kata apa?:

Farihah said...

ni opis ke berapa ni Mas?? bestnya pindah2 kan..dpt pengalaman baru.. :)

~ aLin HaLiMuShi ~ said...

Kak Ah : Ni opis yg ke-4 ... heheh ... kena buat multitasking kat sini ... best jgk la ... pengalaman baru ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

2 people have left comments

Farihah said:

ni opis ke berapa ni Mas?? bestnya pindah2 kan..dpt pengalaman baru.. :)

~ aLin HaLiMuShi ~ said:

Kak Ah : Ni opis yg ke-4 ... heheh ... kena buat multitasking kat sini ... best jgk la ... pengalaman baru ...