17 March, 2011

Gebeng ... Part 2

Assalamualaikum ...!!!

sekarang ni pukul 6.45 ptg ... cuba teka aku kat mana ni ... ye aku masih lagi kat ofis ni ... aku kena tggu yaya sbb dia nk tumpang duduk skali dengan aku kat homestay tu ... fyi, aku akan stay kt homestay yg memang diorg slalu sediakan utk staf dari kl yang ada keje kat kuantan ni ... selalunya dayah la yang akan stay kt ctu sbb dia selalu kt cni ...

aduhh kepala aku dah start berdenyut ni ... bila la nk boleh balik ni ... rajin2 sungguh org kuantan ni keje ekk ... sampai sekarang pon x balik2 lagi ... kagum aku dengan derang ni ... ko bila nk rajin mcm ni lin ... insyallah aku cuba ... hehehehe

yaya, jom balikkkkkkkkk...!!!!

to be continue ....

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-