04 March, 2011

U75 ooo U75 .... ish ish ish ...

Assalamualaikum ...!!!

ni adelah sesi x puah hati plus meluahkan perasaan ... kalau rasa x nak baca pangkah je kat atas sebelah kanan tu ...

kisahnya semalam balik la aku pukul 5.15 dari klcc ... dengan semangat waja jati diri yg sangat tinggi (ade kene mengena ke) ... sampai kt bangsar tunggu pulak ... ye menunggu bas Rapid Kl yg bernombor U75 ... lama la jugak aku tunggu tapi lampu signal bas pon x nampak ... hoiissshhhhhh ...

yang asyik ade tu bas yg aku x berapa nk suka, 46/46D (metro) ... sorry ye aku mmg x berapa gemar sgt naik metro nih ... selagi boleh dia sumbatkan manusia dlm perut bas tu ... sampai ade la polis trafik datang suh bas tu jalan ... tu pon macam nak tak nak je jalan ... sekali pakcik polis tu tiup wisel dia baru la nk jalan bas tu ...

ok aku sabar lagi ... tunggu lagi bas U75 ... mana la bas ni ... alih2 aku tgk jam dah dekat pukul 7 dah ... ni dah lebeh ni ... pastu aku tgk banyak pulak bas U74 yg masuk ... ish kalau la bas tu lalu kat rumah aku mmg la dah lama aku naik ... malangnye (ceh... ayat poyo je lin oii) ... bas tu x pegi pon kat rumah aku ... dia masuk ke pantai hillpark sana tu ...

last2 x tahan bas x sampai2 aku naik teksi ... sampai je bawah fly-over tu aku turun sbb nk tapau makanan ... lapar kott ... dah lintas jalan elok je U75 lalu kat sebelah aku ... time ni mmg aku maki berbakul2 la ... terbang rM5.80 aku sbb U75 ni ... aku melangut tunggu ko dekat sejam lebeh ko x nk pulak datang ... aku dah naik teksi baru la ko nk datang kan ... hangin aku satu badan ...

tu la dia luahan hati limpa jantung pankreas bagai ... dah la k ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-