22 March, 2011

eksaitednya ....!!!!

Assalamualaikum ...!!!

ni aku nk kongsi bila aku rasa teruja balik kg ... selalu kalau nk balik kampung aku akan rasa mcm satu perasaan yg aku pon x tau nk cakap ... korang pikir2 la sendiri mcm mana perasaan tu ... hahahah boleh pulak perasaan aku korang yg kena pikir ekk ... layan kan je la ...

selalu nya aku akan rasa sangat teruja and eksaited bila dah sampai kat terowong lepas ipoh tu ... masa tu aku rasa mcm dah dekat sangat2 dengan sungai tiang ... padahal ko kena lalu penang dulu kan ... hahahah ... tapi bukan aku sorang je yg rasa mcm tu ... abah aku pon sama jugak ... dia la yg citer kt aku ... dia akan rasa seronok sangat bila dah sampai kat terowong tu ... sama kan ... aku kan anak abah ... bak kata adik aku la ... heheeh ...

dan lagi satu tempat yg membuatkan aku rasa lagi bertambah eksaited ialah bila aku dah nampak sign board tu tulis exit Pendang ... waaahhhhhh dah dekat dah tu ... sikit je lagi ... sampai mcm tu la aku ni ... korang lak mcm mana ..??? sama mcm aku ke tak ...???

ni la dia sign board yg dimaksudkan ... tgk gambar ni pon dah boleh buat aku tersenyum ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-