25 March, 2011

Sweet 16 ..!!!!

Assalamualaikum ...!!!

hari ni maka genaplah usia cik adik aku yg sorang ni 16 tahun ... sweet 16 gitu ... sweet ke ... keh keh keh ... seb baik dia jauh ... kalo tak ade je yg lebam kena sekeh kan ... adik aku ni adelah adik pada ayoyo ... dia anak no 7 ... bongsu pompuan ... skang ni dia belajar kat kelantan ... duduk dengan kakak sulong aku, kak ina ... eh asyik adik aku je ... nama dia adelah Nurhanis bt Abdul Halim ... pelik..?? ye aku tau ape yg pelik nya ... kalau nama kami anak2 perempuan yg lain semua mula dengan mas, tapi dia sorang je tersesat ke Nur ...

adik aku ... Hanis ... ni gambar 2-3 tahun lepas ...
skang ni dia dah makin kembang mcm aku jugak... heheheheh

nak tau nape ..?? asalnya kak ina nk letak nama Mas Annur Hanis kat dia ... tapi kakak aku lambat sangat ... maka abah ke mama aku ntah aku pon x ingat, letak la nama Nurhanis je ... pastu masa dia kecik2 dulu selalu jugak kitorang usik dia ... jahat ok usik kata dia anak angkat ... sbb nama xde mas ... kesian adik aku ni ... hehehehe ... tapi dah besar pon skang ni ... dah tingkatan 4 dah pon ... tahun depan dah nk SPM dah kan ... sekejap je ...

so dikesempatan ni aku nak ucap selamat la kat dia ... semoga dia akan selalu happy dengan life dia skang ni ... rajin2 study ... dan sihat2 selalu ... aku ni nama je garang ngan adik2 (garang kah..??) tapi sayang oooo adik2 aku ... sape x sayang adikkk oooiii ... so aku nk ucapkan ....

SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN ke - 16
buat anak pakhalim , NurHanis ...



ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-