15 March, 2011

Selamat Hari Tua ...!!!

Assalamualaikum ...!!!

n3 ni aku buat special untuk cik Ay0yo ... kenape ..??? sebab nya tanggal 15 Mac 20 tahun yg lepas dia dilahirkan ... hahaahah aku dah pecah rahsia ... ye ye cik ayoyo dah pon 20 tahun .. dah xde nk feeling2 ko muda lagi k ... sila sedar diri yg tgh koma tu ...

jom kita layan gambar2 dia yg aku kidnap dari fesbuk dia ... hahahaha ...

ni dia masa zaman muda ... ye aku tau dia mmg comel pon ... uhuukkk ...

seorang pelajar dia skang ni ...

suka buat bende2 yg mcm ni la ... nak2 kalau ade yg join ...ni kazen yg rapat jgk dgn dia, sis fifa ...

masa bergelar student kt setapak ... pengawas ... eeee x takut kan ... hahaahha ...

majlis kat sekolah di setapak ... tahniah ... tahniah ...

ko nmpak tak perbezaan dia dulu ... kembang kan ... hahahaha...

dia mmg sangat aktif masa sekolah dulu ... kalau x salah aku pangkat sarjan kot ... ya ka ayu ..??

selalu jeles kt adik dia, si hanis ni ... sbb ..?? ape lagi kalau tak ketinggian ..

dia penah ckp kat aku dia nk jadi macam abang body ni .. hahahahaha ...

konon2 malu2 mooo la .. heheheh ...

kt uni pon dia aktif ... dragon boat la ... rakan muda la ...mcm2 la ...

ni dgn kawan2 seuni ... linda & ice ...

ko jgn x tau .. dia mmg suka buat muka comel ni ... auuu ...

tu la dia serba sikit gambar pasal cik ayoyo ni ... so aku pon nk amik kesempatan ni nk ucap

SELAMAT HARI TUA ...
Semoga ceria2 selalu ... happy2 selalu ...
sentiasa berada dlm rahmat dan lindungan Yang Maha Esa ...
Amin ....


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-