09 March, 2011

kisah ibu & anak ..

Assalamualaikum ...!!!

di satu pagi yang tenang ...

lokasi : bus stop sebelah komuter pantai dlm
aku adelah pendengar setia ... heheheh

anak : mama, kakak takut la...?
mama : xpe, jgn takut. kakak dah belajar kan, insyaallah boleh jawab.
anak : soalan mesti susah kan mama..?
mama : ingat pesan mama k, sebelum jawab soalan tu baca bismillah k.
anak : ye kakak ingat (sambil angguk2 kan kepala)

comel sangat dengar anak kecik yg sekolah rendah cakap ... baru darjah 4 (aku tanya mak dia heheheh) ... tapi dah pandai naik bas sendiri ... berdikari kan ... teringat mama aku ... setiap kali nk exam je mesti dia akan pesan mcm ni "ingat, nak jawab soalan tu, jawab yg senang dulu" ... adui la rindu aku nk balik kg tapi terpaksa tahan atas sbb yg x dapat dielakkan .. insyaallah aku balik bln 6 nnt ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-