25 March, 2011

makin menjadi2 nih ...

Assalamualaikum ...!!!!

ape yg menjadi2 ..?? buat kek atau kueh kah ..??? xde makna nya aku nk buat semua2 tu ... makin menjadi2 tahap kemalasan aku nk menghapdet belog ni ... dah makin kurang je dari bulan ke bulan ... dulu bukan main lagi ko lin ... siap buat target lagi ... skang ni mana dia target ko lin oooiii ... adeh la ... aku pon x tau nape aku malassssss sangat semenjak dua menjak ni ... why ..?? why ...?? whyyyyy ...????????

tq abe google ...

insyaallah aku cuba nk halau mr Malas tu ... nak suruh dia balik and jangan datang2 lagi kacau aku ... sudah2 la tu ... biar la aku rajin pulak kan ... kan ...kan ... ok aku dah makin mengarut ... aku tau ... aku kena benti skang sebelum melalut sampai ke kedah (xde kene mengene kot) ...


ok lah dulu ...

sampai aku rajin nk hapdet lagi ...!!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-