28 March, 2011

Selamat datang & selamat ulangtahun ...

Assalamualaikum ...!!!!

n3 kali ni aku nak buat ucapan selamat pada sorang teman ... memang aku saja tunggu untuk buat n3 hari ni ... kebetulan pon ada jgk ... teman yang aku maksudkan adelah Puan Rosnizar Rahim ... aku panggil dia nizat ... nizat ni satu sekolah dengan aku masa kat sungai tiang ... sekolah rendah ja la ... sbb lepas naik sekolah menengah aku ke pendang ... dia masih di sungai tiang .. kan nizat kan ...

ucapan pertama ialah aku nk wish selamat menyambut kedatangan ahli baru ... nizat selamat melahirkan baby boy pada 18/3/2011 ... alhamdulillah ... comel anaknya ... dan anak comel tu diberi nama Muhammad Ameer Yusuf ... sedap nama tu kan ... maksud pon elok kan ... ni ada 3 keping gambar yang aku kidnap dari fesbuk nizat ... tapi aku kidnap dengan kebenaran dari nizat la kan ... tq nizat ...



comel kan baby boy ni ...

yang keduanya pula ... aku nak ucap selamat jugak buat nizat ...

Selamat Hari Lahir
... (28/03/2011) ...


semoga sentiasa berada dalam restu dan lindungan Allah SWT ... insyaallah .. amin ..

ok lah dulu ...

sampai aku rajin2 nk hapdet lagi ye ..!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-