14 March, 2011

dunia makin berubah ... heheheh

Assalamualaikum ..!!!!

ni adelah sambungan lawatan ke melaka ... lepas je keluar dari rumah pakwan, kami nk ke ayer keroh ... konon2 nk mengimbas kenangan masa study dulu2 la ... sekali salah masuk jalan sesat sampai ke town ... wah wah wahhahahha ... kan main sesak lagi ... mentang2 la dah start cuti sekolah kan ... banyak jugak perubahan yg aku tgk kt bandar melaka ni .. ni la dia antaranya ...

korang nampak bende bulat tu ... sebelum ni xde lagi ... ke aku yg ketinggalan aku pon x tau .. tgk2 dah ade dah kat ctu ...

kapal ni mmg dah lama dah pon ada kat cni ... saje nk hambik jgk gambar dia ... ade jgk kenangan aku dgn dak2 sipatnamblas kat cni ... kan marya kan ...

kapal lagi ...

menara ni dah lama ke ..?? agaknye la kan ... menara taming sari ...

dataran ni makin besar dan bersambung dgn bangunan baru seberang jalan ... ape ke nama ntah ... ala2 macam klcc la ... ada bridge kt tgh2 dia ...

ni lagi dataran pahlawan ...

ha sudah2 la yek ... kalau ada lagi aku post lagi ye ..

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-