17 March, 2011

Gebeng ... Part 3

Assalamualaikum ...!!!

n3 ni aku nk kongsi pasal tempat yg aku duduk kt gebeng ni ... rumah ni katanya homestay ... tapi mcm terlalu wow pada aku ... meh tgk gambar yg aku snap ni ... eh lupa nk bagitau ... satu malam RM150 ... tapi aku x bayar sbb semua company yg tanggung ... hehehehe

mula2 ruang tamu ... luas jugak la atau pon sbb xde perabot sangat ...

sila abai kan segala bag yg ada kt atas tu ...

ada tv jugak ... walaupon kecik masih boleh aku tgk CSI ...


master bedroom ... not bad ...

bilik air pon cantik ... kannn ....

bilik no-2 ...


dan akhir sekalii adelah dapur ... luas ok kawasan utk dapur ni ....

sinki ..

meja makan ...

the dapurr ... ada mesin basuh ... peti sejuk ... dan kabinet ... not bad kan ...

welll itu la dia rumah yg aku duduk kat gebeng ni ... boleh tahan jugak kan ... cantik jugak la pada aku rumah ni ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-