01 November, 2010

Selamat Ulang Tahun Sayang ... I Love You ...

salam satu malaysia...!!!

wah rajin plak aku hapdet yek .. ok la kan ... kalau x hapdet skang kan aku malas pulak nak hapdet kendian ni ... alasan la tu semua kan lin kan ...
n3 ni aku just nak buat ucapan je ... bulan november ni sangat ramai org2 tersayang aku yang sambut bday ... so jom kita wish sama2 ... ni kira mcm advanced bday wish jugak la ....

SELAMAT HARI LAHIR

teristimewa untuk mereka yang hadir dalam hidup aku ... :-

01/11/2010 @ hari ni - Maslina ABdul Halim, kakak sulong aku ... dia kt kelantan sekarang ni (yeay kelantan menang ... hahahaha tetiba kuar tajuk ...)

02/11/2010 @ esok - Musithoh Yob, my bonda tercinta yang berada di Sungai Tiang ...

19/11/2010 - Mohd. Rusdi Abdul Halim, my adik yang juga berada di Sungai Tiang ...

26/11/2010 - Masniza Abdul Halim, kakak no-2 yang sekarang ni tgh outstation kat Kuala Terengganu ...


my family belakang dari kiri : kak ina, kak ija, aku, kakwatie(ipar) and abg yus tgh dari kiri : makcik G, abah and amsyar(anak abg) and mama depan dari kiri : ayu, kimi and hanis

ni la adik aku, D
dia xde dlm gambar family sbb dia x ikut skali masa tu ..
.

Semoga sentiasa berada dalam rahmat-Nya Yg Maha Esa
&
Happy selalu ...

I LOVE YOU ALL ..!!!!


ok lah ucapan utk kali ni ... hahahaha

till then ...

see ya when i see ya ...!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-