10 November, 2010

Exam ... neves ke ...???

salam satu malaysia ...!!!!

aku nak tanya la ngan korang ... wah kau lin, tetiba je nak tanya soalan pulak kaannn ... bukan apa, aku tetiba je nak tanya pasal pengalaman korang masa amik exam zaman sekolah dulu2 lepas dengar hotfm AM krew ni ... diorg kena jawab soalan budak2 UPSR ... bak kata FBI walaupon dah tua2 ni(aku tambah part tua tu), neves tu tetap ade utk jawab soalan tu ...

so korang plak mcm mana ... x kisah la kan ... UPSR ke, PMR ke, SPM ke tak pon peperiksaan tahunan ... ade ke pengalaman manis dan jugak pahit ..?? aku..?? ade kot ... meh nak recall balik

masa UPSR dulu, aku pon x berapa nak ingat sangat tapi aku ingat lagi aku sangat excited nak amik exam ... org takut tapi aku excited ok ... hahahah sbb nye aku dgn best friend aku, aril dah plan nak gi blajar sama2 kat sekolah asrama ni ... kat BM skolah tu ... dengan excited aku jawab exam ... tapi bila time kuar result .... huhuh sedey ok .. aril dapat semua A ... aku pulak kurang satu A ... dan yang paling sedey nyer dia dapat pegi ke sekolah yg kitorang nak tu ... aku tercampak la kat sek men pendang (skang dah jadi sek men keb pendang) ... sedey sungguh ... sbb masa tu aku dengan aril mmg rapat ... kan aril kan (aril baca ke akunye belog ni) ... heheheh

ok masa PMR, neves giler ok ... sbb aku takut plan aku x menjadi macam masa UPSR dulu ... kali ni plan jugak la nak masuk sekolah teknik dengan kawan2 yg lain ... tapi sama la jugak mcm UPSR tu ... aku masih di pendang jugak ... kawan2 lain ramai la yg berhijrah ke sek teknik, sek sains dan juga MRSM ... kena tinggal lagi ... maka bertapa la lagi 2 tahun aku kat SMKP tu ...

then SPM ... masa ni aku mmg x bley nak fokus oleh sebab2 yg tertentu ... hanya sue dgn aza yg tau ... tu pon kalau diorg masih ingat ... neves tetap ada la kan ... normal la utk sape2 pon yg nak amik exam kan ... even masa diploma dgn degree pon sama jugak ...

hmmm rasa nya tu la cerita aku pasal kenangan masa nak amik exam kat sekolah dulu ... thanks to HOT FM AM crew sbb bg idea aku utk buat n3 ni ... tetiba teringat citer masa muda2 dulu ... wah wah wah .. nampak sangat aku dah TUA ... erkrkk ... ok fine ...

later la k ...

till then ..

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-