23 November, 2010

aku suka tapi x suka jugak ...

salam satu malaysia ...!!!

n3 kali ni aku nak citer pasal aku suka dan jugak x suka ... macam mana tu Lin ..??? heheheh .. meh kita tgk apa antara benda yg aku suka dan pada masa yang sama jugak aku x suka ...

  1. Aku suka hangout dengan osmet + kakak & adik aku, tapi x brapa suka kalau x cukup korum ... ye la ... masa bergembira mestilah nak ramai2 kan ... lagi ramai lagi bagus ... contoh last aktiviti kitorang bersama 7 orang ialah bulan 2@3 tahun ni ... pegi PD ... mmg best sangat2 time tu ... last aktiviti yang x cukup korum plak bulan lepas kot ... kakak and yuk xde sekali ... korang mesti paham kan ... rasa mcm x cukup perasa / bahan je kalau masak tu ....


  2. Aku suka baca blog kawan2 aku dan jugak rajin buat blogwalking skang ni ... ye la nak menambahkan kawan2 di alam maya ni ... aku suka baca blog yang bercerita pasal life diorang ... terutamanya kalau yang bercerita pasal anak2 and family ... contoh blog kawan2 yang aku selalu @ wajib masuk setiap hari adalah farihah(schoolmate), kaklong iliana(schoolmate), kak D, hatim, arda(osmet aku), ayoyo(adik aku),amira kauthar@along(kazen aku) ... yang lain nyer aku selalu wat blogwalking la ... mcm mana nak cari..?? aku masuk blog kawan2 then tgk la kat chat box diorang ... selalu ade je jejak blogger kat situ ... tapi yang aku x suka kalau masuk kat blog yang sah2 memperjuangkan bende yang x betol ... x payah la aku sebut ... nanti kena saman ... hahahha ... korang pon mesti paham kan ... x paham jgk buat2 la paham k ..


  3. Aku suka dengan keje aku skang ni ... hahahaha ... insyaallah setakat ni semua masih terkawal lagi ... thanks to kawan2 yang banyak tolong aku pasal keje ni ... hizam, epi, afdzal dll ... tapi aku sangat la x suka kalau keje x siap ... sape yg suka keje dia x siap lin ooii ... sangat stress ok bila keje x siap ... nak nak pulak skang ni setiap khamis ade progress meeting ... bertambah stress kalau keje yang nak kena present tak siap ... berasap kepala kau nak menyiapkan keje ni ...


  4. Aku suka plan utk buat something ... contohnya plan utk buat reunion dengan kawan2 sekolah, kolej @ budak2 sipatnamblas ... mesti la sangat teruja utk jumpa balik dengan diorang kan ... tapi aku x suka bila aku dah plan baekk punya last2 x menjadi sangat ... contoh bulan puasa thn ni ... plan sebelum puasa lagi nak berbuka sama2 dengan sipatnamblas ... last2 aku dgn ika je yg ada ... ok fine aku x nak plan lagi dah pasni ... bukan merajuk tapi kecik pankreas ...


  5. Lately ni aku suka je nak tengok teater ... heheheh ... ni semua penangan tengok cuci the musical la ni ... tapi mmg awesome la cuci the musical ... lepas cuci aku tgk teater Tun Mahathir ... tepuk tangan ckit utk teater ni ... bangga ok aku dapat tau perjalanan seorang yang bergelar Tun Dr Mahathir Mohamad ni ... tapi yang aku x brape suka tu harga tiket tu ... mahal la jugak ... tapi sebab minat nak tgk terpaksa la terbang duit aku ... nasib baik berbaloi-baloi ...

ha tu la dia antara benda yg aku suka dan x suka jugak ... nak ikutkan banyak lagi ... tapi sudah2 la k ... kang bosan plak korang ...

ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-