12 November, 2010

Nasi kerabu ... sedaaaappp ...

Salam satu malaysia ...!!!

hahahah nape dengan nasi kerabu ni ... sedap sangat ke ... ?? ekceli aku ni bukan nyer manusia yang suka makan sayur2 ni ... nasi kerabu pun aku x makan dulu ... tapi tu dulu la ... sebab sekarang ni dah boleh letak dalam kategori makanan kegemaran aku jugak la ... heheheh ... kakak aku la yang ajar aku makan nasi kerabu ni ... mula2 tu ... x leh masuk ok ... sangat x sedap ... tapi aku pon x ingat mcm mana aku bley jadi suka makan nasi kerabu ni ...

semalam masa lunch aku gi makan kat tgkt 3 ... nak makan nasi kerabu ... hahahah sampai pesan 2-3 kali kat Ob dgn niza nak makan nasi kerabu ... hari rabu lagi aku dah pesan dgn diorg esok(smlm la kan) aku nak makan nasi kerabu ... alhamdulillah ... walaupun aku x pandai saangat nak mix semua bahan2 yang sepatutnya,tapi aku berpuas hati ... hahahah ... xde la orang kempunan kan ... wah wah wah ... kempunan kau ....

ni la rupa nya nasi kerabu yang di mixkan oleh aku ... nasi dia x cukup kaler pada aku ... tapi sedap ok ... aku suka ... heheheh ... ob & niza, mggu depan nasi kerabu lagi k ...

ok la dulu ....

till then ...

see ya when i see ya ..!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-