01 November, 2010

bila ayu berjumpa idola gigi ... errkk ...

salam satu malaysia ...!!!!

jangan la gelakkan tajuk n3 aku tu ... jom la citer pasal tu ... last week adalah minggu yang sangat x best pada aku ... tapi on saturday agak best sampai aku jadi patung cendana bak kata adik aku kat sini ... yang x best nyer last week adelah aku MC 2 hari sbb keracunan makanan ... yes kan aku dah bgtau kat n3 sebelom ni ... ooo x penah baca ehh ... ok3 ... doktor cakap aku keracunan makanan ... ape yg aku makan ... ntah la ... tapi yg pasti doktor ckp aku makan makanan yg x bersih ... mungkin kah ..??? hmmmm ok2 biar aku sorang je tau ... hahahaha

ok then yang agak best nye pulak adelah ... hehehe kasik suspens sikit ... mggu lepas bawak adik aku pegi beli CD utk esaimen yg dia dapat ... bawak dia ke digital mall, PJ ... kebetulan ade la game rugby yg mana salah seorang pemain dia adalah idola gigi cantik adik aku, F.A ... heheheh kalau nak tau sapa baca kat cni ...

team yg lawan ... KYSER(putih) vs MCOBA(merah)

tu la citer sikit banyak nye pasal mggu lepas ... eh lupa lak nak bgtau ... mggu lepas jgk kakak aku balik dari outstation, tapi balik weekend je la sbb ahad malam tu aku gi hantar dia kat subang airport balik ... insyaallah khamis ni dia balik sbb nak beraya dengan kami ... hahahahah ... jom la layan gambar 2-3 helai ... suke ati ko la lin , helai pon helai la ...

ni team F.A ... KYSER

F.A

arda with F.A

ayoyo dan idola gigi beliau ...

ok lah ... tu je dulu ...

till then ...

see ya when i see ya...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-