26 November, 2010

Khamis ooo khamis ....

salam satu malaysia ...!!!

Khamis ... ada apa dengan hari khamis ..??? heheheh macam saspen je kan ... xde la apa sangat pon dengan hari khamis ni ... selalunya ari khamis aku akan ada meeting dengan semua team dlm dept tu ... dan meeting ni dipanggil progress meeting ... setiap kali meeting tu, setiap orang akan tunjukkan progress keje masing2 ... setakat aku keje kat TM ni, aku dah attend 6 dari 8 meeting ni ... lagi 2 tu aku MC dan AL (balik kg raya aji aritu) ...

latest meeting adelah dengan IR semalam (25/11/2010) ... IR tu bos pada bos aku , En. MRS ... meeting dgn IR ni sbb nak tunjuk demo kat dia ... alhamdulillah dia berpuas hati walaupon x siap sepenuhnya lagi ... next demo akan dibuat bulan depan sebelum krismas ... hopefully sempat la aku siapkan module aku tu ... poning palo den nih nak nyiapkan ... lahaiii ...

haaa tu la dia cerita pasal hari khamis ... x nak la aku citer detail sangat pasal keje2 ni ... stress tahap gaban aku nanti ...


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-