22 November, 2010

Cutiiiiiiiiiiiii sekolaaaaaaaaahhhhhhhhhh....

salam satu malaysia ...!!!

haa kalau tajuk n3 kali ni budak2 sekolah la yg suka kan .. kan .. kan ... sape yg x suka cuti dik oooiii ... akak pon sukaaaaa sangat ... panjang ok suka aku tu ... maksudnya suka cuti panjang ... hahahah x pasal2 bos bagi cuti terus ...hambik ko ... hahahaha ... ok2 balik kita pada cuti sekolah ni ... dalam suka tu mesti ada yg x suka kan ... ni utk adik2 yang nak ambik exam besar la kan ... selalu nya time cuti ni la akan adanya kelas tambahan utk yg nak amik exam ... macam UPSR, PMR, SPM dan jugak STPM kan ... tapi aku x nak la citer pasal kelas tambahan ...

aku nak citer pasal aktiviti yang dibuat sepanjang cuti sekolah ... masa aku sekolah dulu la kan ... kalau dulu cuti sekolah je abah akan bawak ke sebelah pantai timur ... mana lagi kalau x kelantan dan terengganu ... kata abah, sedara mara kita ramai kat sana ... yes aku mengaku tu ... walaupon aku x la kenal sangat dengan semua sedara dari sana .... tapi tu masa aku sekolah rendah la ...

bila dah naik sekolah menengah ni dah kurang la aktiviti tu semua ... abah aku masa tu bawak teksi ... so paham2 la kan kerjaya yg mcm tu keje x tentu kan ... masa cuti la lagi dia nak cari duit lebih kan ... so aku pon xde la kisah sangat pon ... dok umah pon best jgk layan tv ... hahahahaha nak sedapkan ati sendiri ...

dah lepas SPM aku cuti lama la jgk ... ye la kan sementara nak tunggu result SPM kuar tu ... aku start tolong abah meniaga kat pasar lepas SPM la ... mula2 tu mcm malu2 meow ok ... sangaaattt malu ... tapi bila dah lama2 ... xde maknanya ko nak malu2 ... nak meniaga ni mana boleh malu ... mcm upin ipin tlg jual ayam goreng si mail tu ... bisik2 ok .... hahahahha ...

haaa ... tu la dia aktiviti aku masa cuti sekolah dulu2 ... best tak korang rasaa ... mula2 aku pon rasa mcm x best ... tapi bila ingat2 balik, aku rasa best pulak ... hahahah ...

ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!



0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-