22 November, 2010

kenanganku - SKST with LOVE ...

salam satu malaysia ...!!!

jom tgk aku dulu2 ... thanks to my dear friend, Shahril Azira Hj. Ramli ... dia yang upload gambar2 ni semua kat fesbuk ... kenangan yang aku sendiri x ingat diabadikan dlm gmbq2 ni ... insyaallah, lepas ni akan sentiasa ingat ...

comel2 la pulak aku tgk budak2 ni ... aku ade ke ... ade kot ... heheheh

kat padang sekolah .... aku pon x ingat penah amik gmbaq ni ....


dgn aril, jue dan jugak sharini ... geng pengawas ...with ida, sharini, seni & jue

ida dgn aril with the boyss ... heheheh

yan, seni, aril, izatun, intan with cikgu ramli ... best cikgu ever ... kan kawan2 .....

masuk pertandingan muzik ... selalu menang ok ... hheheheh ...

ni cikgu sabariah ... garang ok ....

seni and ida ....

heheehhe ... mcm2 pe'el kan ... yg dok belari ... yg dah ready ...


ok lah dulu ...

till then ...


see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-