23 November, 2010

Demam MZ ... sape tuuuu ....???

salam satu malaysia ...!!!

Insyaallah ... you'll find your way ...
Insyaallah ... Insyaallah ...


Haaaaaa .. penah dengar lagu ni ...?? mesti la penah kan ... skang ni kan tengah Demam Maher Zain (MZ)... ni salah satu lagu MZ ... sekarang ni boleh dikatakan mana2 radio akan pasang lagu2 MZ ni ... rasanya x terlambat lagi kalau aku nak hapdet pasal MZ ni kan ...

kalau kita dengar lagu2 MZ ni, kita dah boleh tau yg lagu2 dia berunsurkan ketuhanandan bagi kita berfikir secara +ve kan ... mcm lagu insyaallah tu la ... rasanya kalau hayati lirik lagu tu kita dah boleh tau apa yg nak disampaikan ... alhamdulillah ... mmg lagu2 yang mcm ni la yang kita nak dgr selalu ...

ni cover album dia kalau x salah aku - credit to google ...

sebelum ni aku x penah kenal pon sape Maher Zain ni ... tapi skang ni hari2 aku dgr lagu2 dia ... yang selalu aku ulang dengar adelah lagu2 ni --> For The Rest of My Life, Insyaallah, BarakAllah, Awaken, Hold My Hand ... mcm mana aku boleh tau pasal MZ ni ..?? thanks to AG HotFM ... AG tujukan lagu ni utk isteri dia, Kak Mel kat fesbuk ... aku pon ape lagi ... try la dgr sbb tajuk dia mcm best je --> For The Rest of My Life ... nah kau sekali dengar dah jatuh cinta dengan lagu ni ... ulang type ye ... jatuh cinta dengan lagu ye anak2 ... heheheh ... bila dengar tu rasa syahdu je dgn suara sedap MZ lagi ... ada lagi ke lelaki yang sgt2 menghargai si isteri macam dlm lagu ni ... sblm ni pon aku ade buat n3 pasal lagu yg aku suka .. ni kat cni ...


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-