23 November, 2010

Charmed .. ???

salam satu malaysia ...!!!

dalam banyak2 muvi @ drama, yg mana satu yang korang paling suka ... kiranya fav korang la ... aku ada satu ... mmg layan la tgk ... hahaha ... aku suka....aku suka ... tgk la berapa kali pon aku x kisah ... sampai kakak and adik aku slalu tanya mcm ni "U tak bosan ka tgk citer tu je,kakak" <- kakak aku yg tanya ... ya ya dia mmg panggil aku kakak dan aku pon panggil dia kakak ... mmg itu panggilan kami ... kalau adik aku plak dia akan ckp mcm ni "kak ni tak bosan ka dok tgk crita tu ja ... banyak kali plak tu" haaa tu la aku ... ulang la banyak kali pon aku boleh layan ... zaaassssssss ... hahahaha ...

korang mesti tertanya2 kan citer apa la yg buat aku sampai mcm tu skali ... hehheh citer yang aku maksudkan adelah CHARMED ... ala citer pasal 3+1 adik beradik yang ada kuasa masing2 tu ... Prue, Piper, Phoebe + Paige ... mesti korang pun penah tgk kan citer ni ...

asalnya dgn Prue ..

kenapa aku suka citer ni ..?? hmmm ... aku suka tgk pemandangan SF yang cantik2 yang selalu di tunjuk pada awal citer tu ... nice view ... kawasan perumahan yg ditunjukkkan jgk sangat cantik pada pandangan aku yg bermata empat ni ... sampai aku siap berangan lagi nak rumah macam tu ... heheheh ... satu lagi yang aku suka pasal citer ni ialah jalan cerita dia ... mesti korang ckp aku ni percaya sangat benda2 tu semua ... actually aku ni senang je ... bila aku tgk apa2 muvi or drama ... niat aku cuma utk hiburan ... x lebih dari tu ... insyaallah aku masih berpegang pada ajaran, kepercayaan dan pegangan yang sama ... sbb kadang2 org akan pikir yg kita dah terpengaruh dek elemen2 negatif ... insyaallah aku masih aku lagi ...

diganti pulak dengan Paige

ok dah2 la ceramah lin ooiii ... ni nak tambah ckit lagi nape aku suka citer ni ... yg paling aku suka pasal keempat2 watak dlm citer ni adelah kasut2 diorang yg cantik ... hahahah kalau dah nama pompuan tu mesti x lepas la tgk kasut ke baju ke aksesori kan ... aku paling suka kasut diorang la ... mcm2 ada ok ... cantik2 pulak tu ... dan sudah semestinya tinggi2 ok ... hahahah ... ko berangan la lin oiii pakai tinggi2 ... heheheehe ...

berempat ....


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

2 kata apa?:

cik zaza said...

yeah!aku pn suke cte ni..tp dah lama xtgk..skrg duk lyn buku je..huhu

~Mas~Lin~Da~ said...

best kan citer ni ... skang ni kalau weekend layan jgk la ... sbb adik ada download sampai habis ... season 1 - 8 ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

2 people have left comments

cik zaza said:

yeah!aku pn suke cte ni..tp dah lama xtgk..skrg duk lyn buku je..huhu

~Mas~Lin~Da~ said:

best kan citer ni ... skang ni kalau weekend layan jgk la ... sbb adik ada download sampai habis ... season 1 - 8 ...