30 November, 2010

anak panda sangat comel ...

salam satu malaysia ...!!!

anak panda ... korang penah tak tgk video panda bersama anak beliau ... x penah tgk ..??? ni tgk nih ..




ha dah tgk kan ... kesian kan mak panda terkejut pandaaa gitu ... nak ckp terkejut berok kang marah makpanda tu ... ekceli aku nak citer pasal aku la yg seakan2 anak panda tu ... hahahah ... biar aku gelak puas2 dulu ... ok2 dah puas dah ...

ahad lepas, aku ke OU dengan adik aku, ayoyo dan jugak bertemankan osmet2 yg best tu ... sapa lagi kalau bukan cik arda, cik teha soon to be puan teha(tahun depan kan teha) dan jugak cik yana ... cik yuk xde sbb gi kursus kt pangkor ( kan yuk kan ) dan cik kakak aku jugak xde sbb kat KT lagi ... bila nak balik aku pon x pasti ... jgn x balik langsung sudah ... hohoooh..

tujuan ke sana ada lah utk merepair hp adik aku tu ... pegi awal tu dia suh dtg balik dlm pukul 5 .. oklah .. sbb dia kata nak suh org dia check dlu masalah software ke hp ke ... then pukul 4.30 pegi lagi skali ... nak kena ambik no lagi skali ... so tggu lagi la kitorang kat tmpt menunggu tu ... masa dok tgh tggu tu aku dah terbersin2 dah ... tapi xde la hebat sangat kan ... bersin2 manja gitu ... masa tu, ayoyo kat sebelah aku, teha dan 3 lagi customer kat depan aku, arda and yana kat depan teha ... tetiba rasa mcm nak bersin yg sgt dasyat ... sekali AAACHHHHOOOMMMM ... semua yg kat depan pandang aku skali dgn 3 customer tu .. erkkk EXCUSE ME ... heheheh ... salah sorang yang pandang tu adelah telah terkejut dengan dasyat nya sbb aku perasan dia mcm terlompat sikit ... hahahhah ... ampun amoii ampun ...

tu la dia cerita anak panda versi aku nyer .... sampai skang ni kalau teringat pasal ni aku akan tergelak sorang2 ... gelak ok bukan senyum simpul ke simpul kasih ke ... gelak yg boleh membawa kepada perbuatan tergolek2 ... hahahahahaahhahhahah .... ok2 dah2 la tu linda ooiiiii .... org pandang tu ... maluuuu .... huhuhuhuhuh


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-