28 November, 2010

bila makanan adalah free ...

salam satu malaysia ...!!!

makan .... makan ... makan ... macam mana la badan ko x naik dengan semangat nye lin ... ye ye aku sedar diri ok ... tenkiu ...ni bukan nak citer pasal aku kuat makan ke ape ... tapi adelah makanan free yang aku dapat ... hehehe ... alhamdulillah ... rezeki jangan ditolak kan ... lagipon bukan la selalu pon aku nak dapat makan free nih ...

makanan free yg pertama adelah pada ari khamis lepas ... dari En.MRS ... bos aku la ... ekceli dia pon dapat lunch set tu dari staff dia jgk ... tapi memandangkan dia nak keluar tghari tu, maka dia pon tanya la sapa yg x keluar lunch ... semua pon jawab nak keluar ... aku dengan muka x bersalah nye cakap la aku x keluar ... aku ingatkan dia nk suruh aku buat ape ... ye la bunyik macam sangatt lah penting ok ... then dia dtg bagi sebungkus lunch set utk aku ... erkkk serba salah plak aku ... ekceli tghari tu aku mmg nak turun ke cafe ... nak menapau bagai la kononnya ... sekali dapat pulak makanan free ... alhamdulillah ... tenkiu encik Bos ...

ok makanan free yg kedua pulak adelah pada hari yg berikut nya yaitu hari jumaat ... staff tingkat 10 north wing telah membuat makan2 pada tghari tu ... lor.. xde pulak diorang bgtau awal2 ... at least boleh la aku bawak apa2 kan ... buah ke ... pencuci mulut ke ... segan pulak nak join diorg makan ... ye la xde sumbangkan apa2 skali dpat makan ... tapi dah org ajak ... rezeki jgn ditolak ok ... heheheh ... makanan mmg sedap tapi pedaaassss ... huhuhu ... kalau adik aku yg makan mesti dia suka .. maklum la si ayoyo ni hantu pedass ...

ha tu la citernye pasal makan ni ... ni sempat la aku snap sekeping gambar ni ...

nampak tak nape aku ckp pedassss sangat ... tu ade masak lomak yg zaaasss pedasss ...
pastu ade sambal daging yg jugak pedas ... tp mmg maveles la ... hahahaha


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-