10 December, 2011

Yeay ... dah lama x makan ...

Assalamualaikum ...!!!!

heheeheh nak makan je keje ko kan ... nak kuarkan peluh pemalas kan ... ni nak berterima kasih pada mak jemah aku yang sorang ni ... huhuhu terharu ... ekceli dia ada bagitau nak buat bubur asyura ... sekali sebekas dia bawakkan utk aku ... thanks ye mak jemah ku ...

mak jemah terkejut ... aku kan memang suka candid2 gambar ni ... hehehehe ...

walaupon first timer (bak kata johan RL) tapi rasa tu mmg dah ok ... aku suka ... x manis sangat ...

ini la rupa nyer bubur asyura hasil mak jemah (ina) ... hehehehe


bawak balik ke rumah ... bagi org2 kat rumah rasa pulak ... kakak aku mmg suka kalau bubur yg mcm ni ... pastu yuk tgk pelik sbb dia kata bubur kat kelantan lain sikit ... ada daging dan lain2 ... ok lagi yg tu ... bila teha pulak yg tengok and rasa, dia kata lain dari yg johor nya ... katanye kalau bubur asyura kat johor tu buat dengan beras/nasi, ada daging dan lain2 la ... hmmmm kalau mcm tu dah bubur nasi kot ... heheheeh ... mungkin lain negeri lain cara penyediaan nya kan ...

ok dah la kan ... once again THANK YOU MAK JEMAHHH!!!!! ..

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-