03 April, 2012

Novel: Warna - Cerita Satu

Assalamualaikum ....!!!

ok dah lama x buat review novel ni ... ni aku baru je sudah baca Warna ... tapi utk review ni aku akan buat utk cerita yg first dulu ... so akan ada 3 review la nanti ... jom baca sinopsis dulu utk cerita satu ni ...



* * * * * * * * * * * * * * *
Cerita Satu : Bukan Dipaksa - Nazurah Aishah

kabut ungu dihatiku tanda luka itu tidak pernah sembuh
Saatku terbuang jauh, aku masih mampu hidup. Biarpun dalam kepayahan. Biarpun tiada Affan di sisi. Affan yang berjanji akan menyerahkan jiwa dan raganya; Affan yang telah berjanji mahu berkongsi nyawanya dengan nyawaku.
* * * * * * * * * * * * * * *
ok untuk citer ni ... aku suka ... eh semua novel setakat ni aku suka kan ... aku pon baru perasan ... heheehheh ... dan aku puji penulis sbb dia pandai main dengan ayat2 ... yang sentiasa buatkan aku nak baca lagi ... apa yg akan jadi lepas ni ... dan mungkin sesetengah orang x suka kalau cerita yg suspen .. aku suka ... suspen yg dimaksudkan ni adelah dia nak suh kita pikir and teka apa yg jadi sebenarnya ... so ko akan terus nak baca lagi sampai habis ... hehehehehe ...

aku kesian dengan ayu (nardine) dan simpati dengan Affan ... keadaan yang membuatkan diorg terpaksa berkorban ... ish aku x nak spoilkan mood korang la kalau aku cerita ... so korang dapatkan la buku ni sendiri ye ... aku x sure ade ke tak kat bookstore sbb aku beli online je ... beli kt JemariSeni ... harga kat JS tu murah sbb xde kos utk postage ... cer terjah ke website diorang ...

ok later aku akan update utk citer ke dua pulak ye ... setakat ni ok la .. aku berpuas hati ... nak bagi bintang 4 dari 5 bintang ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-