01 April, 2011

selamat datang April ...!!!!

Assalamualaikum ...!!!

wah dah masuk April kan ... sekejap je .. maksudnya sebulan la aku keje kat tempat baru ni ... so far alhamdulillah ... semua ok ... kawan2 ok ... bos pon ok ... semua ok lah kesimpulan nya ... dan aku makin sibuk sebab OGA(oil & gas asia) 2011 bulan 6 ni ... company aku join jugak exhibition ni ... so kena la buat brochure ... update website pasal OGA ni ... so far aku masih boleh buat la keje aku ni ...

keje kat cni mmg kena cepat ... bak kata bos aku, kalau client kata nk minggu depan, maksudnya nk hari ni ... mcm tu la kata bos aku tu ... dan semua orang pon mmg komited la dengan keje masing2 ... alhamdulillah ...

ok dah2 la cakap pasal keje kan ... hari ni adelah 1 April ... korang mesti tau kan apa yg selalu jadi bila 1 April ni ... ye betul ... apa lagi kalau bukan APRIL FOOL ... ekceli aku mmg x suka langsung bab2 nk kenakan orang ni ... ceh bajet ko baik kan lin ... heheheheh ...

... thanks to google utk gmbr ini ...

cuba kita bayangkan ... kita nk kenakan kawan kita ... tetiba je something yg x best jadi, apa yg korang rasa ... sama la jugak dengan rancangan Wakenabeb ke ... bang bang boom ke ... dan rancangan2 yang sewaktu dengan nya ... kesian ok sape yg kena tu ...

ok dah la ... kang panjang plak aku membebel ... dah macam mak nenek je bunyik nyer ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-