19 April, 2011

cer sambung cer sambung ...

Assalamualaikum ...!!!!

ok jom sambung apa yg terjadi hari berikutnya pada aku yg berjaga sehari semalam x tdo ... perrghhhh panjang mukadimah ko lin ... hehehehe ...

esok nya bangun nak ke tempat keje ... masa mula2 bangun tu aku dah rasa lain macam ... adoihhh ... jangan la aku sakit plak kan ... menangis org2 kuantan nnt kalau aku x keje ari isnin tu ... hehehe ... aku gagahkan juga diri yg sememangnya dah gagah berani ni mandi, dan bersiap2 ke pejabat ... adehh ... rasa mcm jalan x pijak tanah/jalan/sewaktu dengannya ... dah la hujan2 manja pagi tu ...

sampai kt kedai depan tu, aku singgah nk beli minuman tenaga ... ya aku sangat memerlukan minuman bagi aku tenaga utk keja ... kalau x jalan jugak aku ingat nk half day je ... mula2 tangan aku pegang pearl kacip fatimah ... tapi letak balik sbb sebelum ni minum x jadi ape pon ...

pastu mata nampak pulak pada redbull ... eh aku boleh minum ke tak ni ..?? pastu teringat iklan pompuan minum redbull yg baling tin pada peragut handbag dia tu ... oooo ok2 aku pon boleh minum ... harap2 dia x menghampakan aku ...

gambar ehsan google ..

ok dah beli, naik lrt, sampai opis semua... aku pon makan la roti yg aku beli ... pastu aku pon minum la air dlm tin tu ... lepas minum tu aku pon x pasti apa yg aku rasa ... buat keja mcm biasa la ... sampai la sal kol ajak makan ... dia plak kt klcc dgn boss .... kalau dah kt klcc tu maksudnya dia ke bank la ...

aku angkat je kepala tgk jam mak aaiii ... dah pukul 12.30 dah ... aku x sedar pon sekejap je masa bergerak ... dan yg lagi mavelesnya aku x rasa letih macam masa pagi2 tadi tu ... alhamdulillah aku rasa makin bersemangat nak buat keje ... memang berkesan la redbull tu dengan aku ...


ish panjang lak n3 ni ...

to be bersambung lagi la ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-