01 April, 2011

Selamat hari jadi, April ..!!!

Assalamualaikum ...!!!

n3 ni aku nak buat ucap selamat pada kawan2 yang sambut hari jadi ari ni ... ye, ada la dua tiga orang dilahirkan hari ni ... tapi tahun yang berbeza la ... jom kita tgk sape yg jadi anak pembuka bulan April ni ...

Witheya Suwanno (01 / 04 / 1981)
- dia ni adelah kawan sekelas masa aku sekolah kat SMK Pendang ... kami sempat jadi classmate selama 3 tahun ... dia adalah salah seorang budak pandai kat sekolah aku tu ... memang pandai pon ... heheheh ...

Mohd Firdaus (01 / 04 / 1982)
- fir pulak adelah kawan satu uni ... kami sama2 study kt MMU, melaka ... dia masuk dulu dari aku ... kiranya mcm senior aku jugak la ...

Mohd Hatim (01 / 04 / 19??)
-hatim pulak adelah kawan dalam fesbuk aku ... ekceli aku kenal dia melalui penulisan beliau ... mana lagi kalau bukan blog dia kan ... aku suka baca n3 kt dlm blog dia tu ... setakat ni mmg aku x penah jumpa lagi la dengan bakal Doktor ni ... kalau korang nk baca hasil 'type'pan hatim ni, korang boleh la baca kat sini --> blog usang lagi bersawang

so aku nak ucapkan selamat buat ketiga2 kawan aku ni ...

Wit, Fir & Hatim,

... SELAMAT HARI JADI ...

semoga kalian sentiasa happy dan ceria2 selalu ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-