06 April, 2011

sikit nyer ...

Assalamualaikum ...!!!

dah makin kurang plak n3 aku kan .. aku pon pasan gak ... bz la minggu ni ... ni pon dah ok ckit ... kalau tdak nak masuk dashboard pon x sempat ... balik umah dah malam ... on laptop dengan semangat nak hapdet la cik belog ni ... sekali dah menguap pulak ... dah tu bila nak hapdet nye cik lin ooiii ...

aku bz sbb nak siapkan brochure utk OGA 2011 bln 6 ni la ... signature email la ... set up laptop baru utk engineer la ... dan macam2 lagi la ... tapi alhamdulillah aku suka buat semua tu ... bila balik je rasa macam berbaloi aku buat keje ari ni ... ye sangat berpuas hati ... kalau nk ingatkan balik keje2 lama dulu aku penah rasa macam ni masa kat Singer je ... yang lain xde sangat rasa mcm ni ...

ok lah masa dah time ... perut dah menyanyi lagu sole sole (usop wichaa nye lagu) ... dah dah la ye ...

ok la dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-