02 April, 2011

Sila ooiii silaa ...

Assalamualaikum ...!!!

pagi yang indah ... ya ... dan aku berada di ofis yg indah jugak ... heheheeh ... nak sedapkan hati sendiri yang kene keje dihari sabtu ... ok la kan ... aku x kisah pon kalau kena keje hari sabtu ...

n3 kali ni aku just nak buat promo ckit ... hehheheh ... ekceli xde pon sesapa yg suruh tapi aku nk buat jugak ... company aku keje sekarang ni, RWNA Engineering Sdn Bhd akan join satu exhibition yang agak besar jugak la pada jun nnt ... so aku nk ajak la semua datang ... ajak macam nak ajak gi kenduri kawen kau je kan ... ehhh bila aku nk kawen ..?? eh eh dah lari topik pulak ... ketuk kepala lapanblas kali ...

exhibition yang dimaksudkan adelah OGA 2011 ... so x yah banyak membebel ... ni aku letak banner yang aku pinjam dari website OGA ... aku tempek je kat sini ... kalau nak tau lagi lanjut lagi sila la rajinkan jari jemari tu klik kat banner tu ye ... heheheheh

ok ... kita jumpa di OGA 2011 ....

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-