25 April, 2011

main- main yek ...

Assalamualaikum ...!!!!

sabtu lepas aku keje macam biasa ... dan macam biasa jugak layan maharaja lawak kt utube ... petang nyer pulak tgk tv kebosanan sbb xde citer best ... kakak, ayu, yuk & yana plak gi pasar malam ... wah wah wah ... aku x ikut ok ... sbb xde pankreas aku nk ikut gi pasar malam ... arda pon x ikut gak ... kitorang kirim je beli kt diorg ...

dah tu maka bermula la aksi tekan tukar channel kt tv tu ... cik arda plak kusyuk dengan laptop didepan mata ... aku plak kebosanan x tau nk tgk citer apa ... bila kau tekan je NTV7, eh eh macam penah tgk la citer ni ... citer korea ... hmmm ape ekk tajuk citer ni ... penat kepala otak aku nak mengingat apa tajuk citer ni ...

dan akhirnya baru aku ingat ... kalau sebelum ni tajuk kat 8tv adelah Playfull Kiss, tapi kt NTV7 ni aku tgk dia tulis ctu Naughty Kiss ... tapi lebih kurang je kan dia nyer maksud ... jom layan gambar yg aku culik dari encik Kacak Google ni ...

romantik ... ehem ehem ...

comel kan diorg ni ...

aku suka part ni ... mak si hero lagi suka sbb dia suka diorg berdua ni ...

malam nye aku layan la citer ni dari episod 1 sampai la habis (16) ... sampai pagi jugak la baru habis ... heheheh ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ... !!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-