30 April, 2011

asyik makan je ....

Assalamualaikum ....!!!

ha hambik ko ... sekali 3-4 n3 ko buat ye lin ... hehehhe ... bukan apa, nk balas dendam balik sbb 2-3 hari lepas kan aku bz jadi buruh binaan angkut barang2 opis ... hahahahah ...

ok ni nak citer pasal semalam (jumaat) pulak ... semalam macam biasa angkut barang2 dari opis lama ... kiranya yg last skali la ... barang2 dalam bilik bos ... tghari lepas semua gi launch + sembahyang jumaat, aku dgn salua pon pegi la ke tesco ampang ... tujuan adelah nak beli barang2 opis sikit ...ok la kan ...

dah siap beli bagai perut terasa lapar pula ... dia ni (cik perut) memang biasa ... macam tau2 je ada kedai makan yg best2 kat ctu ... pastu salua tanya nk makan ke tak ... macam tau2 je kan ... pastu mata aku ternampak la pada satu kedai ni .. TER ok TER ... heheheh ...

pastu aku ajak la salua ke kedai tu ... kedai sape lagi kalau bukan kedai DJ Suria FM, cik Linda Onn ... ok aku mmg nak rasa nasi ayam yg kebanyakkan komen yg aku dengar pelbagai versi ... so sendiri la rasa sendiri la tau kan ...

ok letak troli sebelah ... hahahaha ... nk makan punya pasal troli ditinggal2kan ... heheheh ... ok kitorg order set utk 2 org ...dan salua kata tauhu goreng dia sedap so plus tauhu goreng ...

set yg atas skali tu ...

ok tunggu x la lama mana pon ... maka sampai la makanan kami ... ok service bagus .. kalau org yg mmg tgh lapar senyum je la bila makanan sampai ... hehehhe ... ok ni la dia makanan yg kami order ...
nasi dan ayam ... not bad ...

macam biasa la cik model kita ... ni la dia tauhu goreng yg sedap tu ... mmg sedap pon ...

ekceli ade lagi pencuci mulut tapi aku x amik pon gambar dia ... jeli dgn aiskrim ... sedap kalau dimakan bersama ... kalau ais dah habis x sedap sbb masam ... hehehehe ... lepas makan maka bergerak la balik ke opis semula ... tu je la citer pasal semalam nye kejadian ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-