23 April, 2011

Demam Maharaja ...

Assalamualaikum ...!!!

bukan aku yg demam ... tapi semua yg suka tengok Maharaja Lawak setiap jumaat ... aku pulak akan tgk esoknya kat youtube ...


ye memang best la layan ML ni ... setakat ni aku paling suka skali Jozan, Sepah & Nabil ... lawak2 derang mmg kreatif ...


kadang2 bende yg kita x pikir diorg boleh pikir ... contohnya bila sepah perform minggu ke-3 ... scene makan malam pasangan kekasih ... hahahah ... si bf ckp mcm ni 'x caya la, kalau mcm tu kenapa gajah yg x makan nasi langsung gemuk jugak' ... korang penah terpikir tak ... aku tak ... hehehehe


pastu jozan plak perform minggu 3 jugak ... lagu2 yang dipilih memang kena la dengan scene2 tu ... betul la kata abg juri kita, Mamat Khalid ... kena pada saat dan ketika nya ... nabil pulak kreatif lalat yang dijadikan sebagai piano ... pastu lirik Grenade yg di tukar jadi lirik dia sendiri ... memang kreatif sbb masuk je dengan lagu tu ... kan kan kan ...

gambar semua sila berterima kasih pada encik kacak Google

yang lain pon aku suka jugak bukan x suka tapi yang 3 ni memang aku paling suka la ... kalau nk tgk ulang2 pon xde hal ... boleh je nk layan ... kalau korang nak tgk semula cari je kat youtube ... type je maharaja lawak ... ade la kuar nnt ... enjoy k ...

ok lah dulu ... nk sambung layan ML kt youtube ni ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-