14 April, 2011

eh eh wakil bos je ...

Assalamualaikum ...!!!

citer ni masih suam2 lagi la ... sbb berlaku pada hari sabtu lepas ... macam biasa la sabtu kan keje ... so keje la aku dgn sal macam biasa ... dan hari sabtu tu jugak semua engineer ada meeting kat kuantan ... sunyi je opis sbb ada aku dgn cik sal je ...

malam nye pulak aku dgn cik sal ke satu majlis yg dianjurkan oleh UTM ... atau lebih tepat lagi dianjurkan oleh Faculty of Petroleum and Renewable Energy Engineering, UTM ... nama majlis tersebut adelah Grand Faculty Dinner 2011 - Industry Networking Initiative ...

ape kene mengene kitorang dgn majlis tu ..??? ekceli bos kitorang yang dijemput ke majlis tu ... tapi disebabkan ada meeting dengan engineer kat kuantan, maka kami la yang jadi bos ... eh bukan jadi bos ... maka kami la yang wakilkan bos ke majlis tu ... tu pon atas arahan dari encik bos sendiri ...

majlis agak meriah ... dan aku jadi bangga bila top 3 best student semua budak2 kita yg ambik ... 2 lelaki seorang perempuan ... kitorang ditempatkan di meja alumni UTM ... tapi yang best nya bila salah sorang bekas pelajar UTM tanya kitorang mcm ni 'U student lagi?' ... tersipu2 kitorang nk menjawab tapi aku tau dalam hati cik sal pon mesti kembang sbb org ingat kami masih student ... x paham2 lagi ke ... kalau dah kata student tu mesti la muda lagi ... eh aku mmg muda lagi pon .. hahahahaha ..

dah dah dah lin ... kang ade yg merepek sambil makan kepek ni ... ohh sebut pasal makan plak ... makanan malam tu adelah bertemakan chinese food ... not bad la makanan2 yg disediakan ... aku makan je apa yg dihidangkan ... hehhheeh ...

ni ada la 2-3 keping gambar smpt aku amik ... tengok la ye ... tengok tengok ...

the banner ...

ni dia penyanyi dan band yg main pada malam tu ... rasanya student jugak kot ..

bersama dengan orang kuat majlis jugak ... yang menjemput kami ...

bersama dua student yang penah buat praktikal kat RWNA ...

ok lah dulu ...

sampai aku rajin nk hapdet lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-