21 April, 2011

lagu ni dah lama suka ...

Assalamualaikum ...!!!

kalau tadi lagu tersuka ... yang ni pulak lagu memang sangat suka ... syahdu syahdan lagu ni ... walaupon paham lirik yg english sepatah dua tu je ... tapi bila tgk citer dia paham banyak la jugak ... kalau x caya layan la tgk citer BOF ... kalau x tau, google la ape kebendanya BOF tu ... citer korea ... jom2 layan lagu ni plak ... ooohhh i the very the like the lagu ... ambik kau ... ade yg kena lempang sbb rosakkan bahasa ... dushhh ... layaaaannn ...



video aku share dari youtube
xxxUMIIxxx

best kan ... dasyat kan heroin kena belasah dgn student2 lain ... part best bila encik hero datang selamatkan dia ... oooo aku suka ...

aku cuba jugak cari gambar penyanyi lagu ni, Kim Yu Kyung, tapi takot la aku salah org plak sbb yg kuar tu banyak giler dan muka lain2 ...

ok lah dulu ... ada lagu best aku share lagi ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-