22 April, 2011

percubaan pertama ... ok la tu ...

Assalamualaikum ...!!!

ok n3 kali ni xde lagu2 dah ... ni aku nk citer pasal 2 hari lepas yaitu hari rabu ... ye bersamaan dengan hari rabu sesuatu telah berlaku ... hehehe ... petang selasa tu aku dapat msg dari ayu ... tanya kan aku bahan2 utk buat tomyam ... aku pelik ... nak masak ke adik aku ni ... ok layan kan je ...

balik keje aku tanya dia nk masak ke ..?? dia kata pipah nak masak ... oOoo kazen aku yg nak masak ... heheheh ... ok lah ... bukan ape ... rasa mcm pelik kalau dia masak ... hehehehe ..

hari rabunya ... tgh2 buat keje aku dapat MMS dari dia ... wah dah siap masak tomyam dia ... uishhh dan dan tu jugak aku rasa nak makan ... hahahaha ... balik je keje aku tanya ... sapa yg masak ..?? pipah jawab 'Kak ayu' ... aku senyum ... ayu ckp 'x sedap' ... aku senyum lagi ...

dah bertukar semua aku pon masuk la dapur ... senduk nasi dan juga tomyam buatan ayu ... heheheheh ... mula2 makan ... ok ada rasa tomyam ... ok aku tau ape yg dimaksudkan x sedap tu ... kurang masam tapi pada aku ok la utk org yg nk belajar masak ( jgn marah no cik ayu ) ... at least xde la tom yam jadi kari ke masak lemak kuning ke kan ..


ini la dia hasil percubaan pertama ayu ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-