03 April, 2011

Rindu dengan depa ni ...

Assalamualaikum ...!!!

rindu sapa lin ... dah pandai rindu merindu yek ... sape lagi kalau bukan anak2 buah aku yg dekat kelantan tu la ... makin nakal diorang skang ni ... makin rindu jugak aku dgn diorang ... adik aku pon sama la jugak ... si hanis tu ... ni gambar2 terbaru diorang yang kakak aku hantar ... huhuhuh ... aku rinduuuuu ... sayaaanngggg kamoooo ... tetiba termenyanyi lagu black plak ...


abe long ... maknjang rindu nak gaduh ngan abe long ...


budak banyak akai ni ... geram rindu aku dengan dia ni ....
tgk tu siap buat mata comel dia lagi ...



adik bongsu pompuan aku ... lagi tinggi dari aku ....

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-