19 April, 2011

bak kata matlutfi ... roh binatang ...

Assalamualaikum ...!!!

ok n3 ni penutup citer bersambung sambung ni ... bila dah sal kol aku, aku pon menapak la ke klcc ... dh sampai terus aku ke maybank sbb dia ada kat sana... dah jumpa dgn dia kitorang pon decide la nk makan apa ... yes McD ... sbb aku nmpak je KFC dah rasa nk muntah ...

sebab nya kakak aku beli kfc banyak sangat ahad tu ... sampai x lalu nk makan ... ok dah tu kitorang pon naik la ke atas ... menuju ke McD ... mak aiii ramai nyer manusia .. xpe la .. dah nama pon lunch hour kan ..

dah makan semua maka balik la kami ke opis semula ... aku masih ok ... maintain bertenaga ... pastu dlm pukul 2.30 plak kitorang kuar lak gi bank kat jln sultan ismail ... dah balik dari bank tu buat keje macam biasa sampai la balik umah ...

sampai umah pon aku masih x letih ... uishhh macam scary la pulak ... siap boleh bergelak sakan lagi dengan osmet dan adik2 aku ... ayu siap cakap lagi ada roh binatang tu dalam badan aku ... hehehe aku x terpikir langsung pasal video matlutfi tu ... heheheh ... tu la cite aku dan roh binatang tu ... nk tgk video matlutfi tu ... meh aku share kat cni ... selamat menonton ..




video aku share dari youtube matlutfi ...

ok lah dulu ... xde dah sambungan ...

sampai jumpa lagi ..!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-