11 April, 2011

nape boikot saya ...

Assalamualaikum ...!!!

hari ni hari isnin ... hari ni aku sorang je admin kat sini ... hari ni sal MC ... demam ... kesian dia ... so keje ari ni aku buat sorang2 ... oh xde hal la kalau nk buat keje sorang2 ... SDE lain ade je kat opis ni ... Encik F, S, D ada je kat opis ni ... heheheeh rahsia ye nama engineer ko lin ... utk keselamatan bersama ... si J je x sampai2 lagi ... katanya pegi bangi ... amik sijil NIOSH ...

hari ni jugak ade je bende nk boikot aku ... mula2 tepon ni ... elok je aku guna pagi tadi ... dah nak guna lagi x boleh pulak ... adoi yaii ... mcm mana aku nk buat panggilan keluar ni ... xpe la korbankan prepaid ko tu lin ... ok yg tu xde hal ...


ni la dia tepon2 yg boikot aku ... dah puas aku belek2 ketuk2 x tau ape yg x kena ntah ..

pastu tengok2 jam ... alamak dah pukul 12.30 ... apahal la ari ni masa cepat sangat berjalan ... aku rasa aku baru je duduk nk buat keje ... dah tghari ... huhuhuhu ...

dah tu, nk turun beli buah kat bawah, lif belakang utk turun x nyala pulak ... eh dah 4-5 kali dia naik turun tapi x benti kat floor aku ni ... sila la benti kat tingkat 4 ni .. hadoii ... last2 ade gak yg benti tapi naik atas la ... terus aku pon masuk ... dari pada x de langsung lagi lepas ni baik aku naik je atas tu, then baru turun balik ...

tu la dia citer aku ari ni ... aku diboikot ... hhuhuhuh ... ok2 sambung keje balik ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-