30 April, 2011

makan je ...

Assalamualaikum ...!!!

khamis lepas kemas2 opis baru lagi ... angkut mana yg patut ... kali ni kurang sikit beban sebab ada tambahan pekerja ... hahahah marah danial dgn jo kalau baca n3 aku ni ... tgaharinya pulak kami beramai (5 orag je) pegi la makan kat KFC (klcc la yg dekat pon) ... aku, salua, danial, amar & johanis ...

ni kira pestaim la makan reramai mcm ni dengan derang semua ... ni ada la aku snap gambar tapi harap maaf la sbb guna kamera hp je ... dah macam hape dah aku tgk .. tapi aku nk letak jugak kat cni ... jom layan ...

danial & johanis ...

johanis & amar

cik salua & danial

bz cik salua ye ...

sebelum ...

sesudah ... alhamdulillah ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ....!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-