05 April, 2011

Sam mana ..??

Assalamualaikum ...!!!

di suatu pagi yg hujan renyai manja2 (semalam) ... hehehe ...

otw ke kereta

arda : sape menang malam tadi kak?
aku : sam.
arda : aikk apesal dia plak yg menang?

aku : err ... rezeki dia la tu


otw ke lrt bangsar (dlm kete)

arda : nape sam yg menang ek kak?
aku : ye la last year kan dia banyak belakon. Adnan Sempit la, Ngangkung lagi.

arda : oohhh Shaheizy Sam ke, ingatkan Sam Bunkface.


hehehehe ... aku ingatkan arda paham bila aku kata sam tu merujuk pada Shaheizy Sam bukan Sam Bunkface ... arda .. arda ...

credit to google

anyway tahniah utk Sam sbb berjaya sebagai Pelakon Filem Lelaki Popular dan Artis Paling Popular utk ABPBH2010 ... sememangnya dia layak utk diangkat sedemikian utk segala pencapaian yg ditunjukkan sepanjang tahun lepas ... tahniah jugak utk semua yg menang ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-