03 May, 2011

mee goreng ayam basah satuuuu ..!!!

Assalamualaikum ...!!!!

citer pasal lastwik lagi ... citer ni masa ari rabu jugak ... korang ingat tak aku penah citer pasal jadi patung cendana kelaparan ... ni baca kat sini ... kan kami dah makan lewat kan ... kiranya sarapan + lunch la skali tu ...

pastu masa tgh dok kemas2 barang petang nya pulak ... perut mula berkeroncong ... ewah ewah ko ... lagu nak yg sdap je ... lagu GANAS KRU yg dinyanyi dek perut aku ni ... aku ckp dgn salua .. eh eh eh ... sehati sejiwa betul la kami ni ... dia pon lapar jugak ...

maka turun la kami ke tingkat bawah utk mencari makanan ... heheheh ... pegi la kami ketempat yang selalu kami tapau nasi tu ... salua ckp mee goreng basah dia sedap ... ok kita try rasa tengok ... masa mee sampai tu aku tgk macam masin ja sbb gelap kicap sangatlah terserlah ....

ini la dia mee goreng basah yg sedap tu ....

ni pulak adelah peneman mee goreng sedap itu ...

tapi bila dah rasa ... walawehh ... maveles sedapnya ... memang sedap pon .. x de la masin mcm yg aku bayangkan dek kerana rupa nya yg agak gelap itu ... hehehhe ... masih terasa kesedapan mee goreng basah tu .... ooo sedapnya ....

ok lah dulu ..

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-