05 May, 2012

eh apo bondo nye tu! ...

Assalamualaikum ...!!!
semalam lepas je amik kakak zassss balik umah la kan .... on the way balik tu macam biasa la sembang2 adik kakak kan ... dia cerita pasal keje dia ... aku cerita pasal interview & singer ... eksaited x habis lagi ... rasa macam nak nangis bila citer pasal Singer ni ... terharu la sebab nye tu ... ye la kan ... masih dialu alukan rupanya ...

ok aku ikut jalan macam biasa la kan ... ikut jalan nak ke PPUM tu ... sbb kalau ikut PJ newtown tu sah2 lambat sbb sesak yg amat ... nak2 pulak hari jumaat kan .. tapi jalan yg aku ikut tu boleh tahan jugak sesak dia tu ... tapi dah ikut situ redho je la kan ... so sambil2 sembang sambil2 layan mata tgk kete yg lalu lalang ... sampai la kat satu umah tu ... kakak la yg nampak ... aku x perasan lagi ... sekali tgk humanghai ... bapok beso dia parking depan umah dia tu ..

eh bukan kete ni ... mula2 aku ingatkan ape la kan dok letak depan umah macam tu ... sekali bila tgk ooo dia nak buat garage sale ... tu macam iklan la tu ... ni ha korang tgk ni gambar yg aku sempat amik ni ... ni pon sbb jem x gerak sangat maka boleh la aku amik kan ...

garage sale ni kalau x salah aku ari ni  *05.05.2012* ..


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-