11 May, 2012

sketsa lift di pagi jumaat!

Assalamualaikum ...!!!

Situasi pagi didepan lift ....

girl   : papa cepat dah bukak pintu ni .. *sambil pandang aku dan senyum*
papa : ok2 papa dtg ni .. *aku dengar suara je dan tapak kaki laju*
girl   : cepat2 papa dah nak tutup ni ... *senyum lagi*

papa dia sampai je senyum kat aku sambil cakap terima kasih ... aku senyum je la sambil angguk kepala ...maka perjalanan lift turun ke bawah adelah sunyi sepi tanpa sebarang cakap2 dari diorg ...

sampai je kat bawah ...

girl   : ok jom papa pintu dah bukak ni ..
papa : *senyum* jom2 ... terima kasih *sambil pandang aku* ..

comel je aku tgk budak perempuan *girl* tu ... umur mungkin dlm 4-5 tahun ... tapi cakap macam orang pandai cakap tu ... memang comel la kalau korang dengar dia cakap ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

1 kata apa?:

Iznie said...

hEHE....mesti comel je kan... suka tgk budak2...

datang lagi smbil follow cik lin... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

Iznie said:

hEHE....mesti comel je kan... suka tgk budak2...

datang lagi smbil follow cik lin... :)

Commentors on this Post-